Dagtrip hoogtepunten Berlijn en anders Berlijn

Dagtrip hoogtepunten Berlijn en anders Berlijn

manilifi
Een hele dag op de fiets met 5 personen, lijkt mss wat veel maar was zo omgevlogen. Geen probleem voor onze 10-jarige zoon en ook mijn "ik-haat-fietsen"-partner met elektrische fiets was helemaal om. Veel hoogtepunten van Berlijn gezien en met Sido's verhalen en illustraties kwam Berlijn tot leven. Onze dochter en haar vriend waren al meerdere malen in Berlijn geweest maar Sido wist ze nog steeds verrassen. De fietstocht was onze eerste volle dag in Berlijn, meteen veel info en ook veel tips voor de overige dagen. Na de lunch naar Tempelhof, bij uitstek geschikt om met de fiets te ontdekken, daar in de buurt nog meer anders Berlijn ervaren (o.a. markthalle 9 en een fraai park) en even een hofje in omdat de deur toevallig open stond. Sido weet van alles en nog wat over Berlijn en kan het op een fantastische manier overbrengen.
We hebben een topdag gehad! Dank Sido