Dwars door Berlijn

Sarah en familie!
Ik, als Sarah, mocht voor mijn 50e verjaardag met je Dwars door Berlijn fietsen met aanhang. We hebben enorm genoten, het fietsen was heerlijk na de treinreis en je hebt ons enorm veel laten zien. Volgens mijn aanhang had je leraar moeten worden dan was de middelbare school echt leuk geweest! Een mooier compliment konden ze je niet geven! Je kan boeiend en levendig vertellen, kortom het was een prima aftrap voor 3 heerlijk dagen Berlijn, we hebben enorm genoten!

zie ook voor de fotos van o.a. Sido: http://www.flickr.com/photos/rikzz/sets/72157624806949852/