Geschiedenis Berlijn in een notendop

Thea
Afgelopen zaterdag met Sido een fietstour in Berlijn gefietst. Het was ontzettend interessant, leerzaam en leuk, de 4 uren vlogen om. Langs de highlights van Berlijn met achtergrondinformatie, waardoor ik bijvoorbeeld het verhaal van de muur eindelijk in beeld heb. Ook de kinderen (15 en 17) weten nu meer van Berlijn en haar geschiedenis en vonden deze keer de geschiedenisles absoluut niet saai, Het was wel wat koud... waterkoud. De fietsen zijn goed en zitten lekker. Het is aan te raden om een bezoek aan Berlijn met de fietstour van Sido te beginnen. Ook gaf hij nog leuke tips voor ons verdere verblijf en gaf hij een inkijkje in zijn dagelijkse leven door hier wat meer over te vertellen. Al met al, het leukste wat we in Berlijn deden. Bedankt Sido, mijn 50ste verjaardag werd daardoor onvergetelijk! Groet Thea