Wat weet hij veel van de stad!

Ellen
We maken met ons gezin vaker stedentrips en hebben ook eerder tochten gemaakt met gidsen, en Sido zit in de categorie 'absolute aanrader'. Hij kan twee volwassenen en twee pubers (15 en 13) een fantastische middag bezorgen.
Hij is ten eerste heel sympathiek, en hij weet ook ontzettend veel van allerlei aspecten van de stad. De politieke en sociale verhoudingen, de ontwikkelingen in de wijken in het echte Berlijn buiten de platgetreden paden, de geschiedenis, de culturele kanten. Fietsen is er geweldig, en met Sido kom je op plekken die je zelf niet gauw in je programma zou opnemen. Heel verfrissend, gezellig en informatief. Wil je wat meer weten, dan vertelt hij wat je weten wilt, en dan merk je dat hij steeds enthousiaster wordt van een echt luisterend oor.
Sido, als ik dit schrijf, is het referendum over je geliefde voormalige vliegveld Tempelhof gaande, en ik hoop van harte dat het behouden blijft voor de stad en niet ten prooi valt aan de projectontwikkelaars. Het was ons een genoegen om daar geweest te zijn.
Veel dank en ook succes en ik wens je nog veel enthousiaste medefietsers toe!